I feel the words unspoken inside.

Jag önskar att jag var mer framåt när det gäller vissa saker, jag liksom låser mig ibland. Det som just precis fanns där och bara väntade på att få komma ut, det fastnade någonstans på vägen. Jag vill mer än jag orkar, jag vill mer än jag vågar. Varför tar det stopp!?

Jag sitter här med obehag i huvudet igen, tagit 2 tabletter men de hjälper ju inte. Blir självklart jätte orolig och jag vill bara att det ska bli onsdag nu så att jag kan få komma till läkaren. Nu håller vi bara tummarna att det inte blir strejk och om det blir det endå så hoppas vi att det inte påverkar just röntgen.

Nu ska jag i alla fall in till stan en sväng, inte alls lika fint väder idag som det va igår. Igår satt jag och J på balkongen på eftermiddagen och drack lite cider i vårvärmen, vilka härliga vårkänslor man fick då. Ville bara åka ner på stan och sätta sig på en uteservering. Lite senare på kvällen åkte jag iväg på Mary Kay hudvårdsparty. Hade väl inga direkt förväntningar på kvällen, men den visade sig blir riktigt kul. Med rosa hårband och osminkande ansikten, vi fick verkligen se våra rätta jag. Ett antal glas vin senare så va det väldigt kul.

Föresten så va denna klänning en riktig sommardröm, jag är kär. Finare klänning får man leta efter, bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

sv: ja verkligen..ha en super lör!

2008-04-19 @ 14:48:44
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0