lördag.

image86

Idag har jag haft en heldag för mig själv, J åkte iväg till jobbet vid 11 och sen dess har jag hunnit ner en sväng på stan. Köpte hårfärg och lite annat smått sen va jag iväg och solade. Ett nytt ställe som jag aldrig varit på tidigare, men där kommer jag definitivt fortsätta att sola. På det förra stället gick ju solariumen sönder ett efter ett så tillslut fanns det bara ett kvar, sånt där snabbsolarium som man ändå inte fick någon färg av.

Man hinner tänka en jävla massa när man ligger där i solariumet, vad annars finns det att göra liksom!? På det här stället hade de ialla fall musik i högtalare, det hade de inte på det förra. Efter att ha legat kanske halva tiden så började det svida som bara den på bröstet och ja, självklart så brände jag mig. Så nu har jag smörjt in mig med en massa after sun, röd som en kräfta är jag.

Nu har jag i alla fall färgat håret och ögonbrynen och nu ska jag ställa mig och baka lite kärleksmums som ja så fint kallar de :) För imorgon blir det ut på landet och fira med släkten. Jag skippar ikväll, ska lägga mig på soffan och käka en massa godis istället. Ibland så vill man inget hellre.
image159




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0