ännu en söndag.

6 hela dagar sedan jag bloggade nyss.Får skylla på att vi hade prov i Naturkunskap B i torsdag och att J kom hem samma dag. Jag har saknat honom, massor. Nu är han dock borta igen, på 24 timmars kryssning med jobbet och kommer hem ikväll. Själv vaknade jag halv 3 idag, det är inte okej. Även fastän det är söndag. Har något minne av att jag vaknade runt 11 då telefonen ringde och att jag bara skulle ligga en liten stund till och dra mig i sängen. Trodde knappt mina ögon när jag vaknade till igen och kikade på klockan, halv 3. Men men.

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb, en förskola ute på landet. Och med det lite blandade känslor. Jag älskar att jobba på förskola, eller jag älskar barn men jag vill komma ifrån förskola en stund känner jag och prova på någonting helt annat. Denna tjänst är bara fram till dec och sern hoppas jag komma in på utbildningen i stockholm, har inga större förhoppningar på det egentligen men åh vad kul det skulle vara!

Nu ska jag äta lite ost och kex som blev kvar från igår. E, E och jag drog nämligen ut våra mammor på en krogrunda igår, haha. Va här före och åt lite och sen blev det flurran, jäklar va kul vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0