utan någon att hålla i handen.

Jag är helt slut, la mig på soffan och vilade en halvtimme men är fortfarande hur trött som helst. Håller jag på att bli sjuk eller är det bara mycket just nu? Igår va jag på första tillfället på historia kursen, helt galen tant som lärare hade vi och jag skrattade så jag hade ont i magen efteråt. Idag va jag först och hjälpte C i hennes butik, iväg på Naturkunskap B kursen (vilket va mycket, mycket intressant men svårt) och sen tillbaka till C för att hjälpa henne ytterligare någon timme. Imorgon ska jag sova läänge innan jag ska iväg till V och jobba hela kvällen.

Har precis lagat mat, själv. Första gången jag drar tummen ur arslet och ser till att laga någonting gott till mig själv när jag är ensam hemma. Vardagslyx. Föresten så saknar jag J nu, mycket. Om exakt en vecka och ca 1,5 timme ses vi igen. Hmm, undrar om han saknar mig lika mycket. Jag hoppas det, han har väl så fullt upp där borta så han knappt hinner tänka.

Och föresten är jag otroligt stolt över mig själv att jag klarade av att flyga själv, utan någon att hålla i handen. Stolt, stoltare, stoltast. Nu ska jag börja packa upp lite saker ur väskan som har stått sen i tisdags, den tar för mycket plats där mitt på hallgolvet.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: tack =)

2008-08-21 @ 21:17:37
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0