nästan en vecka sedan.

Nu har det gått nästan en vecka sedan jag bloggade senast, fy skäms! Men det har varit mycket. Få se om jag kan uppdatera lite, bio i fredags. Såg Batman - The dark night, trodde inte det skulle vara någon film för mig och det va det väl inte heller egentligen. Men den va så jäkla bra gjord så den vart bra bara därför, handlingen va väl inte nått att hurra för enligt mig men..me like. Jag rekomenderar den.
Filmen va 2,5 tim lång så det va tur att vi hade platser längst bak och bra med benutrymme, när jag och C va och såg Sex and the city filmen som också va så lång så satt man och vände och vred på sig sista timmen, riktigt obekvämt.

I alla fall, sen i lördags hade J försenad födelsedags fest här hemma. Det regnade och va lite kyligt så det vart inge grillande av, men vi trotsade vädret och satt ute på balkongen hela kvällen. Klädde på oss en massa tjocka kläder och tände ljus, jätte mysigt. Det tråkiga va att innan kl ens hade slagit 23 så va det någon sur jäkla granne som ringt och klagat på att vi va för högljudda så då bestämde vi oss för att gå in för att inte få mer klagomål.

Igår kväll kom vi hem från en mini-foto-cykel semester på Åland, men jag lovar att uppdatera mer om det senare plus att lägga in en massa bilder. Nu ska jag iväg en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0