Allting har förändrats men jag känner likadant.

Att grilla är väl något bland det somrigaste och godaste som man kan tänka sig. En sån där härlig sommarkväll då man känner grilllukten vart man än vänder näsan. Igår grillade vi några stycken här hemma, eller det va mest J som grillade. Han tycker ju om att grilla och jag hindrar honom inte. Jag satt mest på framsida på balkongen med ett glas rödvin i handen, rödvin vilket jag egentligen inte ska dricka. Det räcker med bara ett par klunkar så blir jag skit seg, men förbaskat gott är det ju så man kan inte låta bli ibland. Sen vilade jag en stund på soffan tills köttet va färdigrillat.

Det ska grillas här ikväll igen (J började sin semester i tisdags och sedan dess har det varit folk här 80 % av tiden). Själv ska jag avvika en stund för att äta kinamat med C. Lite senare blir det nog att joina J och de andra för att sitta på O´connors och dricka riktig guiness öl ur kran. Jag dricker aldrig öl annars, men sedan london resan förra året då vi drack mängder av guiness öl är jag såld.

Jag njuter verkligen av sommaren nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0