Little white shadows blink.

Jag fick rabarber av min kära broder häromdagen, han har en massa växandes vid sitt hus. Så nu har jag stått och gjort rabarberkräm och rabarberpaj. Det är väl nått bland det godaste som finns, rabarber. Kommer ihåg när vi var mindre och gick på fritids i "drömkåken", och jag och mina 3 gangsters i tjejgänget tjuvade rabarber i grannens rabatt. Sen doppade vi dem i socker och åt, det va tider det. Provade att äta dem med bara socker idag också men det smakade inte alls lika gott som det gjorde då, då kommer jag ihåg att det va himmelskt gott!

Igår va vi ut till mammsen och pappsen, mormor och morfar och moster L va också där. Vi satt ute på balkongen och åt kräftor halva natten, tror jag fick i mig hela 14 kräftor. Det är ju så fruktansvärt gott, så när man väl har börjat ätit kan man inte sluta. Det va en såndär härlig sommarkväll även fastän det blev lite kyligt mot kvällen, en mycket trevlig kväll.

Nu sitter jag och väntar på att J ska komma hem, jag vill se Dumpad. Har hotat med att jag ska se den själv om han inte kommer hem snart, fast det blir ju iofs svårt eftersom jag inte har någon aning om hur man får igång filmen :p meeen aja, jag får snällt vänta helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0