lördag.

Nu har jag precis ätit lite nudlar med tonfisk, en klassiker då jag är själv här hemma. J hade även lämnat lite pomme frites från hans lunch tidigare idag så jag stoppade i mig dom också.

Funderar på att försöka ta mig ut och springa en sväng. Men jag har funderat i över en halvtimme nu och längre än så verkar jag inte komma. Jag har sagt till mig själv att jag inte får röra rabarberpajen i kylen förens jag varit ute och sprungit eller gått och än så länge har jag kunna hållt mig.

Igår va jag och 2 av flickorna ute och drack lite drinkar. Jag drack bla en rosa pantern och fy vad illa man mådde efter den, riktigt söt och sliskig drink. Men trevlig hade vi det, vart en ganska så tidig kväll men avslutning på MC. Som vanligt.

Nä nu ska jag bege mig ut en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0