Little white stars sparkle and glisten.

Idag har jag jobbat, okej..legat i polen med V hela dagen. Ibland inser man vilket himla bra jobb man har, goaste lilla skitungen och jag bara älskar hans familj som kommer därtill. Idag va jag, V och hans lillasyster iväg och lekte i lekparken hela förmiddagen. Vi bakade geggamojj äppelpaj i sandlådan, sen åkte vi leksaksbilen till deras mormor och morfar och bjöd på pajen.

Igår badade jag också, fast i en liten mindre pol. Åkte till E på eftermiddagen och låg i hennes föräldrars nyinköpta pool, alldeles lagom för oss. Där satt vi och snackade skit, bland annat om missbildade tår. Ja, sånt som man lätt kommer in på då man sitter i en pol en måndags eftermiddag. Sen kom M, vid det laget va vi små russin i huden. Vi gick upp och gjorde egna hamburgare som vi sen grillade. Och självklart en massa guacamole till, mums! Sen hyrde vi "I Am Legend" och käkade en massa onyttigt, vi tycks alltid komma på en bra anledning att äta en massa onyttigt när vi träffas. Filmen va riktigt bra faktiskt, men huvva va sorgligt det va när hunden dog. Jag tycker egentligen inte om sorgliga filmer som inkluderar djur eller barn, då fäller jag alltid en och annan tår.

Nu ska jag äta, J är inte hemma...jag är alltså ensammen. Vad tror ni jag ska äta!?

(Jodå jag kan laga mat, någolunda. Jag är bara fruktansvärt lat. Exempel på ett senarium när jag är själv hemma kan va så att jag går in i köket varav jag ser att det inte är någon kastrull diskad av de jag brukar använda. Då struntar jag helt enkelt i att göra några nudlar överhuvudtaget. Jag vet, det är illa. Ett annat själ kan också vara att jag tycker det är så förbaskat tråkigt att laga mat själv. Så om någon va intresserad, nu vet ni.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0