If it's not real, than I don't know.


Vi hade en mysig dag i Stockholm i onsdags. Promenad i små gränder, glass och lite shopping hann vi också med!

Idag har jag lunchat på stan med C, eller hon åt lunch och jag tittade på. Jag fick nämligen inte äta något på 2 timmar efter att jag varit hos tandläkaren. Det va nästan en plåga eftersom jag va olidligt hungrig. Hon hade lunch i en timme så vi passade på att köpa en inflyttningspresent till E också på en gång. Ska bli kul att se hur hon bor!

Nu tänkte jag försöka ta lite kort på de få (men bra) fynden jag gjorde i Stockholm. Sen ska jag baka bröd som den hemmafru jag är och kanske någonting riktigt onyttigt att äta också, vi har bara lussebullar i frysen just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0