varmt varmare...våran balkong.

Det är varmt ute på våran balkong. Nu klarar jag inte av en minut till sittandes där, fy fasiken vad varmt. Har säkert druckit mer än en liter vatten men säkert svettats ut 2 liter också så...härligt!

Annars har veckan bestått av jobb, grillning och igår hade vi en heldag i Länna med mycket solande men dock mindre badande. Riktigt kallt i vattnet va det, J skulle ju självklart verka lite speciellt och hoppade i från bryggan. Men utav hans blick när han sedan kom upp med huvudet ur vattnet visade ju bara att det va en väldigt, väldigt dum ide. Jag utmanade inte ödet utan pinade mig istället i en mm i taget. Magen är verkligen värst! Nu har jag i alla fall tagit första doppet för i år (jag tycker inte att det gills att ha badat i en 34 graders varmt pool med V innan) meen fler dopp lär det nog bli innan sommaren är slut.

Nu ska jag göra lite chokladbollssmet och äta direkt ur skålen, orkar inte ens göra bollar. Vardagens lyx.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0