nu kliar det i fingrarna.



Nu är jag redo att börja blogga igen, det kliar i fingrarna vilket jag hoppades att det skulle börja göra efter ett tag. Tid har jag haft men inspirationen har varit likamed noll, så därav den väldigt oaktiva bloggen.
Har säkert tappat ett antal läsare nu när jag inte har skrivit på ett tag. Men som sagt, som det känns nu så kommer bloggen att hållas aktiv ett tag framöver.

Sitter jag här hemma framför J´s dator, har precis kommit hem från en vanlig dag på jobbet. J ligger i sängen och sover, alarmet har väl ringt en sådär 6-7 gånger men ingen J har kommit upp än. Ja allt är väl som vanligt med andra ord.

Igår va det fotboll, har väl inte undgått någon!? Riktigt spännande match. Vi va ner på resturang Santorini några stycken och kikade, där majoriteteten av folket va greker (inte så konstigt eftersom det är en grekisk resturang). Ca 80 % kanske. Men vilken stämmning det va, speciellt när det gick så jäkla bra för Sverige!!

Nu ska jag hoppa lite på J som fortfarande ligger och snarkar i sängen, han vart kvar betydligt längre än mig igår och det känns väl minst sagt idag.
None





Kommentarer
Postat av: ebba

Åhh, den bilden är bara för underbar!

2008-06-12 @ 10:13:24
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0