back on track.

Mår fortfarande ganska så pissigt, men bättre än vad jag mått de senaste dagarna i alla fall. Har sovit mig igenom hela helgen känns det som, så kul har jag haft det. Ska vara hemma från jobbet imorgon med, känns jobbigt med tanke på hur mycket jag varit sjuk sen jag började. Antar att mitt imunförsvar inte är det bästa, kommer ihåg när jag gick i skolan. Då va jag nästan aldrig sjuk, nu åker jag på allting hela tiden istället. Men men that´s life.

Mitt matintag denna helg har bestått av blåbärssoppa, typ. Idag blev jag sugen på knäckebröd så vi gick och köpte det. Jo, just det. I lördags åt jag lite pommefritt och beanaisesås och en klubba. Eller som J säger, slickesticka. Haha, oj vad jag skratta när jag fick reda på att han sa slickesticka istället för klubba. Slickesticka, ni hör ju bara.

Nu ska jag fortsätta titta på deal or no deal, riktigt spännande. Hmm.
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0