easter.

Nu är påsken snart över igen, skönt med lite ledighet imorgon i alla fall. Det blir en kort vecka igen..inte så ovanligt för min del den senaste tiden. Blir dock ganska så långa dagar tisd-onsd med möten och kvällsjobb. Här hemma tvättas det just nu för fullt, vilken påminner mig om att jag snart måste springa ut till tvättstugan igen. Kom hem från mamma och pappa för ca en timme sedan, en trevlig kväll. Fick en hel burk med godis från mamma och pappa och en massa trisslotter från mormor och morfar, sammanlagt fick vi kusiner 20 lotter att skrapa. Av de vann vi 250 kr, sen finns det de som köper en lott och vinner 1 000 000 kr, orättvist.

Helgen gick fort, igår va jag också ute på landet. Dagen/kvällen spenderades mest åt att äta en massa, det är ett vanligt fenomen när vi samlas allihopp i min släkt. Vi äter, pratar, äter och dricker ännu mer, pratar ännu lite högre. Och ja, så håller det på tills vi helt enkelt tröttnar på varandra och åker hem. :p

Ne, nu måste jag ut till tvättstugan. Sen blir det myskväll med film och godis burken inom räckhåll.
Glad påsk!
image38




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0