give me some harmony.

Hur kan en dag vara så lång?
Idag kom ja hem tidigt, eller ja i alla fall tidigare. Vart ledig ikväll vilket faktiskt va väldigt skönt. Trögaste dagen, stängde idag igen och den sista halvtimmen kändes som en evighet. Trodde aldrig jag skulle få komma hem, ne fy sjutton. Men nu sitter jag ju här i alla fall, skulle kika på I huvudet på Carolina Gynning, men det har tydligen slutat?

Jag vill ta kort, men eftersom J inte är hemma och jag inte ens vågar peta på hans kamera när inte han är här så...vill inte ens veta vad han skulle göra med mig om jag hade sönder den..
Får ta kort med min gamla, skrutt kamera. Den funkar, men korten suger.
image38

Kommentarer
Postat av: Ellinore

ja, för visst är det säsongsuppehåll nu?

2008-03-11 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0