godmorgon.

Vaknade kl 8 idag och mår fortfarande illa, gaah jag blir galen. Jag vill inte, vill inte. Vill bara va frisk nu, vill kunna cykla iväg till jobbet och vara frisk. Orkar inte sitta inne i lägenheten mer och isoleras från alla människor, blää.

Det snöar som bara den ute, våren som man trodde va på vägen stannade upp någonstans. Nu kommer vintern som vi saknade, en hel månad för sent. Det är ju för sjuttsingen snart april, oh då fyller jag år. Och när jag fyller år vill jag ha vår. Jag vill ha sol och fräknar på näsan. Annars blir det liksom inte min födelsedag riktigt.

Nu ska jag vila ordentligt den här sista dagen, för imorgon måste jag till jobbet.
image38

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

godmorgon godmorgon, sovit gott ?:D

2008-03-18 @ 10:40:09
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Krya på dig

2008-03-18 @ 11:53:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0