heldag på ikea.

Idag tog vi en heldag på ikea, J och jag. Vi köpte bla en byrå, en möbel till badrumet och skohyllor. Det nödvändigaste va nog ändå byrån, nu kan jag lägga mina kläder i den istället för på en hylla inne i J´s garderob. Sen monterade vi ihop allting, lite strul gjorde så att vi vart försenade så vi fick stress montera ihop allt innan J skulle åka iväg till jobbet, samtdigt var vi även tvugna att få i oss nått att äta. Hoppas allting håller nu bara. Fint vart det i alla fall, känner mig lite mer hemma här nu när vi köpt några av sakerna tillsammans. Det här ska nog bli bra! Jag känner mer och mer för varje dag som går att det här är rätt. :)

Imorgon är det jobb igen, efter 4 dagars ledighet. Det har varit skönt att vara lite ledig även fastän man inte har gjort så mycket nytta. Jobbar till 21.00 imorgon så det blir hård start på en gång. Nu blir det sängen och man sover alltid gott när man vet att en J snart kommer hem och pussar på en. natti natti.
None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0