tjugotredje april.

Vilken härligt väder, och till det så är jag LEDIG idag också. Härligt!
Jobbade sent igår så imorse sov jag till kl 09.00 (jag har blivit duktigare på att gå upp i tid och inte sova bort halva dagarna då jag är ledig).

Snart ska jag iväg till husläkaren igen för att kanske få någon klarhet i min huvudvärk och sen tänkte jag försöka komma iväg och sola en sväng.
Vi skulle få känna på försommarvärmen (eller hur man nu säger?) i helgen, lycka! Grillning är planerad så det blir nog hur bra som helst.

Ett par chokladbollar ligger kvar i kylen från i förrgår då chokladbolls maffian var i farten, det vart ett antal bollar för mycket då och nu är jag inte sugen(!!). Men det tar sig nog. J är ju inte direkt något gottisfreak, förstår inte hur han klarar sig i våran släkt, så det blir nog hos mig de slinker ner ändå.

Nu väckning av monstret i sängen, jag vill se Desperata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0