HÖSTENS STÖVEL.


Stövel i overknee modell med mocka imitation.
Från Ellos 449 kr.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men usch, jag minns att du hade ont förut med och då berättade du att du hade ne knöl du också. Men har den växt nu? USCH, låter ju obehagligt ju. Tänk om det är en canser knöl? (Förlåt om jag skrämmer dig) men TÄNK om.. FY FAN! Usch, nej jag ska inte ens tänka tanken. Annars kan det ju kanske vara en cysta eller något. Och dem kan både vara snälla och dumma.. Se till att få detta gjort snarast IFALL det skulle vara något tokigt. Lill snuttan då.. :)



HAHA, nejdå. Jag ska inte blogga men det är inte lika kul längre.. MEn jag kanske behöver ändra designen eller något för att få nytt och fräscht och känna att det är kul eller något..? Vad vet jag!



Blir du hemma imorgon också? Jag kanske kommer och våldgästar dig.. Du kanske vill gå en liten kvällspromenad med mig ikväll OM du orkar och vill och kan? Isånnafall tar jag bilen till dig så kan vi gå lite och snakca skit.. :p

2009-08-20 @ 16:55:37
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0