MÄTT OCH GLAD.

Sitter och kollar på tv4 sport. På Ultimate Fighting eller vad nu denna värdelösa sport kallas. J är riktigt taggad och tycker det är jätte spännande, jag förstår bara inte själva grejjen. De slår och sparkar varandra, och inte vart som helst utan med fokus på att träffa huvudet. Blod överallt och neej..jag förstår inte. Kan någon förklara denna sport för mig för jag förstår inte alls poängen.

I alla fall är vi nästan alldeles nyss hemkomna från mammsen och pappsen. Vi åt jätte god kött gryta, mamma hon kan hon. Sen hade de köpt en Karin tårta eftersom det tydligen va min namnsdag idag..jag har så dålig koll på namnsdagar hit och dit. Annars har det varit en väldigt seg dag, igår vart det impuls utgång med EJ. Vi åkte hem till en av hennes jobbarkompisar som fyllde 30 och festade lite med dom innan vi gick till Platina och träffade M och F, goa gummor det där :)

Nu blir det snart sängen, trött mätt..och glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA, vi är riktigt goa gummor vi. Det är gött. HAHA.. Jag ringde Frida igår men hon svarade, tror hon sov. Men vi rings nog idag istället. Jag tänkte om biljetterna you know?



NJUT den soliga dagen! Den kan nog bli fin och varm :)

2009-08-03 @ 10:44:31
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0