SISTA SEMESTERVECKAN.

Godmorgon alla glada!

Idag börjar min sista semestervecka, kan nu konstatera att sex veckor semester är liite överdrivet. Den här veckan känns lite tradig, jag hade gärna velat börja jobba igen..helst igår. Ser jätte mycket fram emot att träffa alla nya och gamla barn och all personal.

Jag tjuvstartar lite på fredag redan då vi har planeringsdag, ska bli kul att höra exakt hur mycket man ska jobba och vilka arbetstider man kommer ha..som det är nu så vet jag inte mycket. Ringde och pratade lite med dem idag men det blev man inte klokare av, de viste inte så mycket de heller :p

J skulle försöka va uppe tills kl 10 idag sa han, nu har hans alarm på mobilen ringt minst 20 gånger tror jag. Får gå och hoppa lite på honom i sängen så att han vaknar.

Idag ska jag träffa C på stan och sen ska jag iväg och spinna, börjar komma in i det lite nu..jag ska nog få någon ordning på den där konditionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0