FREDAG.

Nu har alla åkt, finnarna har åkt hem och J har dragit iväg ner till raggare festivalen igen..också börjar det om. Förstår inte hur dom orkar, jag är inte gjord för att hålla igång sådär. Det har varit kul med besök men såå skönt att ha lägenheten för sig själv igen, att slippa tassa på tå..för det gör man ju faktiskt när man har främlingar i sitt hem. Men det va inget som helst fel på dom finnarna, trevliga prickar.

Nu ska jag nog ut och gå en sväng, känner på mig att detta kommer bli en riktigt tråk fredag. Alla är upptagna med någonting ikväll, blä. Men så blir det ibland. Jag hade gärna följt med till festivalen, om det inte hade varit så förbaskat dyrt. Nej, ut på en promenad va det.

Kommentarer
Postat av: Madde

FÖRLÅT att jag inte hunnit höra av mig om biljetterna MEN jag pratade bara snabbt med Frida och hon kunde inte fixa.. Det blev lite tokigt då hon skulle iväg snabbt till någon festival i Gävle :/ Men antar att du förstod att det inte skulle gå.. :p



Gör du något kul ihelgen? :)

2009-08-07 @ 20:46:51
URL: http://mproblem.blogg.se/
Postat av: Madde

USCH då.. men du får kanske ha kul imorgon? :) Det kanske blir platina för våran del imorgon. För din med? Men vi fårse. Just nu vill jag sova i sju år först för SÅ trött är jag.. (läs bloggen) Vad bra att det är lugnt förresten :p



Men vad ska du göra imorgon? Ut eller? :)

2009-08-07 @ 23:47:06
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0