bambi på hal is.




Idag har jag varit ledig hela långa dagen så vi passade på att gå ut och åka skridskor i det härliga vädret. Jag har aldrig riktigt varit det största fanet av vintern och kyla men när det är sånt här väder, -4 grader och en sol som skiner som aldrig förr då trivs jag.

Jag är lite som bambi på hal is när jag åker skridskor, det bevisade jag i alla fall förra gången vi va ute och åkte. Det blir ju inte heller bättre av att jag har lånat J´s brorsas gamla skridskor som är alldeles förstora. Idag gick det dock lite bättre, jag kan åka några meter utan att flaxa hysteriskt med armarna hela tiden för att hålla någolunda balans och den här gången fick jag faktiskt upp farten riktigt fort ett par gånger. KUL är det i vilket fall som helst, vi filmade lite på isen också. Jag filmade först när J åkte och sen filmade han när jag åkte. Ja vad ska jag säga, det är nog inget som kommer att visas på den här bloggen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: gillade okcså leggingsen:D

hrliga bilder! fint med snö, men gillar inte det i verkligheten

2009-02-02 @ 19:19:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon!

sv. jaa eller hur! mena llt bra med dje då? :)

2009-02-03 @ 08:28:30
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0