scrapbooking.

Sitter här vid datorn och väntar ut några auktioner på tradera, i dessa hela 3 år som jag varit medlem där har jag nog varit deras största köpare (och säljare för den delen också). Haha, vet väl egentligen inte om sånt ska talas om högt men jag har gjort många fynd där under de här åren.
Just nu är jag helt såld på scrapbooking (eller crapbooking som J så fint säger), det började lite smått med att jag köpte lite saker för att göra egna julkort och skicka till släkten och nu har jag även börjat med att pyssla ihop ett scparbooking album, kommer att visa lite bilder sen men det kommer bli väldans bra..det vet jag redan nu =)

Åter till tradera då, det finns huur mycket som helst inom just scrapbboking att köpa där. Jag kan sitta i timtal och leta och kolla, jätte kul! Ja, jag är fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0