Vad väntar ni på?

Det finns en hel del sidor just nu där man man tjäna in poäng och få hem tex gratis presentkort. Men Gratisbio slår nog de flesta, finns nog inget enklare sätt att tjäna in poäng och få hem gratissaker.

Man kan tex tjäna poäng genom att besöka olika sidor, delta i gratis tävlingar och värva andra medlemmar. För att värva någon får du hela 200 poäng.

Jag har redan samlat ihop över 400 poäng bara genom att delta i tävlingar och besökt hemsidor, nu kan jag byta in mina poäng mot gratis biobiljetter eller ett presentkort värt 100 kr i en av de många butiker du kan välja mellan. Eller så kan jag vänta och samla ännu mer poäng.

Butiker att få presentkort ifrån är bla:
Hm, Kicks, Åhlens, Din sko, Duka, Onoff och många många fler. Du har hela 94 butikskedjor att välja mellan.

För..
200 poäng: 1 menybiljett till bion eller presentkort på 50 kr.
400 poäng: 1 biobiljett eller presentkort på 100 kr.
500 poäng: Valfri tidningsprenumeration, 200 kr på ditt unibet-konto eller presentkort på 100 kr.
1000 poäng: SuperPresentkort på 300 kr.
1500 poäng: SuperPresentkort på 500 kr.
2000 poäng: Superpresentkort på 700 kr.


När du klickar på länken ovan och blir medlem genom mig får du 75 poäng att börja med sen är det bara att börja samla ihop poäng till första presentkortet.


Och när du bloggar om Gratisbio så får du mellan 10-1000 poäng och har chansen att vinna presentkort på Nelly för 500 kr.



Vad väntar ni på? Bli medlem nu du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0