och så kom juli månad.

Nu är jag långledig, i hela 6 veckor ska jag bara ligga och pilla mig i naveln hela dagarna..eller nått sånt. Ett par mindre äventyr blir det nog, dock inget sådär jätte planerat än. Underbart, att bara ta dagen som den kommer! Fast om jag känner mig rätt så kommer jag vara så rastlös de sista veckorna att jag kommer att böna och be om att få börja jobba bara några dagar tidigare än beräknat.

Semestern kunde ju kanske ha börjat lite bättre endå, det knasiga i halsen har kommit tillbaka..den här gången lite värre. Jag är så trött, helt orkeslös i hela kroppen. Så idag va jag och tog lite prover hos läkaren, får väl se vad det visar. Säkerligen åkt på samma skit som mamma haft/har. Men vad kan man göra, ingen som kan hindra mig i alla fall.

Kissen ligger på stolen bakom min rygg just nu, bekvämt? Hon är så gosig, vill alltid vara nära. Jag ska lägga mig i soffan en stund och halsova lite till 2 1/2 män, det kommer väl gå ett par sekunder så kommer kissen smygandes och gosar in sig hon också. Sen blir vi kvar där resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0