Sverige igen.

Igår kväll landade jag här hemma i Sverige igen, efter en flygtur på helspänn.

Jag lämnade J i kaos, dels för att åka iväg låångt bort från honom och inte få träffa honom på hela 12 dagar (!!!) och dels för att jag är så flygrädd. När jag sedan såg planet jag skulle flyga i trodde jag seriöst att detta skulle bli min död. Ett ganska så skabbigt plan i minsta laget, Jag fick cellskräck där inne och man kunde inte stå rakt upprätt i det. Så litet va det! Men det gick ju bra, Va himlans fint väder att flyga i, nästan inga luftgropar och solen sken in i planet. Men jag va nog SÅ lättat sen när planet landade. Tog bussen hem med allt pick och pack och det gick ju också hur bra som helst, tajmade in bussarna riktigt bra.


Jag kommer ihåg att jag förra året hade en sån hemlängtan den sista dagen, SKIT tråkigt att lämna J..offcourse men det va så skönt att komma hem också. Den här gången ville jag inte alls åka hem, inte det minsta. Den här veckan har gått alldeles för fort, kändes mer som ett par dagar. Och nästa år ska jag vara kvar längre, minst två veckor. Någon jag saknat är ju ändå kissen, gosigaste kissen. Henne är det alltid kul att komma hem till.


Under den här veckan vi varit borta så har kusin M och hennes H varit kattvakter åt kissen, TACK så jätte mycket för hjälpen! Men ni hade ju lämnat kvar tryffeln jag köpte åt er, så då va ju jag självklart tvungen att öppna den nu. Naa, jag som skulle låta bli sånt..efter så mycket onyttigt som jag ätit nu under semestern så är det behövligt. Men god tryffel kan ju inte bara stå heller. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha! Så den va till oss? Jag sa de till Henke men han sa att de stog ju ingenting så då kunde vi ju inte bara ta den :)



Vad gör ni helgen v. 30? OM ni är hemma så skulle ni jättegärna få va kattvakt då.



Kram

2009-06-22 @ 15:45:47
URL: http://erikssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0