kväll.

..också va det snart bara fem dagar kvar tills J kommer hem, yeehy! Dagarna går ganska så fort endå, från att vara tolv dagar till att nu vara bara fem. Idag va jag iväg till jobbet en sväng, jag har varit därifrån i en vecka nu och jag saknar alla som bara den. Barnen kom springandes emot mig, skruttarna. Sen åkte jag och lunchade hemma hos mamma. TACK! Det va supergott!

Föresten så stör jag mig så enormt på en av bilderna i förra inlägget, mitt ena ben ser ju helt missbildat ut. Ena är jätte smalt och andra jätte stort..ser jag ut sådär!? I hope not! :)

Snart blir det nog sängen, men kanske lite sen middag först. Har inte hunnit ätit någon sådan idag. Jag fick med mig köttfärsås hem från mamma, hon vet vad man behöver när man behöver det som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0