sjättejuni.

Vi firade nationaldagen idag med att åka ner på stan, vi gick runt och kikade lite och jag köpte ett laptop fodral till min bärbara. Sen gick vi och drack kaffe i kiosken mitt på gågatan där en av J´s kompisar jobbar. Satt där och kikade på när två flickor och en pojke tävlade i 2009 års stjärnskott, så söta va dom. En flicka som är med och tävlar i Talang 2009 va med och sjöng. Sen Gick vi vidare och kikade en sväng på när de tävlade i Glamour stilett run, ett antal tjejer OCH killar tävlade i att springa med stilettklackar, det va ganska så kul att se. Såg inte så lätt ut! haha.

Ikväll ska vi grilla här hemma ett gäng, kommer bli riktigt kul. Det är ju så gott med grillat så det gör inget om man äter det ett par/några dagar i rad :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Ja visst ska vi vara kattvakt! :)

I morgon jobbar jag till sju men om ni kan komma efter de så vore de jättebra! Eller innan kanske. åker väl härifrån runt ett i så fall.

Mitt nummer är 0735006913. Hör av er när ni kommer! :) Kram

2009-06-06 @ 16:02:58
URL: http://erikssonmari.blogg.se/
Postat av: Mamma Ingela

Ha en mysig grillkväll, ses imorrn!

2009-06-06 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0