om att umgås.

Det onda i halsen och febrigheten (är det ens ett ord?) har övergått i en förkyldning nu, jag och J sitter här hemma framför varsin dator med en massa pappersnäsdukar och nyser om vartannat. Men jag är frisk, jag är frisk! Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen, blir tokig av att bara gå här hemma.

Jag vet inte hur många gånger jag suttit och pickat på J under de här dagarna och varit galet rastlös, men nu har vi umgåtts i alla fall. Nu kan ingen säga att vi inte har umgåtts, vi har säkert umgåtts så mycket under de här 2 dagarna att vi inte behöver umgås nu på en vecka eller så. Nu ska vi hinna sakna varandra lite också.

Ne, nu säger jag natti natti. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0