idag har vi...

...varit runt en sväng i Uppsala. Vi hann med ÖB, Biltema, Plantaget och sist men inte minst Ikea.
Snart (den 1 april) ska de öppna det nya stora Ikea alldeles bredvid, jisses vad stort det blir! så till våran förtjusning hade de utförsäljning på lite grejjer.

Vi fyndade bland annat en väldans lång hylla som vi tänkte ha under våran nya dataplats som fotstöd/hylla att ha korgar på. Min datastol (den vita) va tilfälligt slut och skulle komma in igen tills på onsdag då det nya Ikea öppnar. Så det är bara att bege sig dit då igen.

Mitt älskade åk (min cykel) fick punka förra veckan, alldeles platt ibak stackarn. Så på biltema vart det att köpa ett nytt däck. Jag känner mig låst utan min cykel, jag änvänder den ganska så mycket till och från kväll och helgs jobbet så det ska bli skönt när den är frisk och vi kan ut och göra vägarna osäkra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0