att gilla sport eller inte.

Idag trodde jag att all snö hade smällt och våren äntligen hade kommit när jag vaknade, solen sken in genom persiennerna och fåglarna kvittrade. Så himla härligt! Fast när jag kikade ut låg all snö fortfarande kvar, typiskt. Satte mig i alla fall ute på balkongen med kissen en stund, nu är jag röd som en kräfta i fejjan. Man ska nog vara lite försiktig med den här första solen.

Efter igår (mitt tappra försök till att upptäcka sportens värld och få något såkallat intresse för det hela) kunde jag inte vara med ointresserad av sport. Jag blev 100 kr fattigare! och fick några tår förfrysna på köpet. Till råga på det så va matchen ganska så värdelös, Sirius förlorade mot Edsbyn med 6-1, också spelade de fult. Ne, det här med sport är nog ingenting för mig. Bara att inse.

Idag är det söndags middag hemma hos mamma och pappa som gäller, det va ett väldans bra tag sen vi va ute och hälsade på där nu så det är verkligen på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0