happy day.

Idag har det varit full fart hela dagen. Vi har varit iväg och tvättat bilen för att sedan besikta den, den gick igenom utan några som helst problem. Nu på eftermiddagen har jag stått och gjort egengjorda hamburgare och fryst in. Vi skippar det mesta färdigfryst mat och kör på hemmagjort istället, blir så mycket godare då. Hemmagjorda köttbullar ska även det tillverkas. Det tar sin lilla tid men om man köper storpack och fyller hela frysen full åt gången så räcker det ett BRA tag :)
Efter det tog jag tag i vårat avlopp i badrummet, disgusting. Men det håller på att bli stopp så va tvungen att få det gjort.
Nu sitter jag här med en inpackning i håret och andas ut.

Imorgon börjar jag jobba igen efter en 5 dagars långledighet, jag saknar att jobba! Blir helt förslappad av att gå hemma såhär länge, men imorn är det på´t igen!

Önskar min vän M lycka till på hennes första dag på nya jobbet, hoppas din dag har varit SUPER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0