sprutan.

Idag jobbade jag kort dag. Det va tänkt att jag skulle ta bussen in till stan men fick i sista min skjuts av M, ännu en gång. TACK! Jag vet att du älskar mitt sällskap!

Åkte därför hem först och mötte upp J, han satt här hemma med en kompis och spelade NHL (en av hans vardagssysslor han är ledig..disken ser fin ut där den står i diskhon tycker han) sedan fick vi skjuts av NHL kompisen in till stan för att ta den tredje och sista (i alla fall på tre år) TBE sprutan. Usch, jag kräks på de äckliga små krypen.
J tycker att det har gjort mer och mer ont för varje gång, så den här gången gjorde ondast tyckte han. Mitt stackars lilla mumintroll då, det är inte lätt. Nu kan vi i alla fall ligga i gräset och njuta hela sommaren utan att vara oroliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0