grillat är godast.

Gick upp tidigt idag så att jag skulle hinna med så mycket som möjligt. Åt lite gröt och cyklade iväg för att posta ett par paket sen vidare till gränby. De hade ett erbjudande på Olssons frisör, Loreal produkter som jag använt ett tag nu för bara 99 kr så man va ju självklart tvungen att passa på. Sen hittade jag även Orkideer (som vi letat efter ett BRA tag nu) för 79 kr, nästan gratis! Så då köpte jag hem två stycken, en vit och en lila. Cyklade hem med mina fynd och väckte upp monstret i sängen. Rev ut nästintill allt i förrådet för att få ut sommardäcken som stod längst in, började kolla igenom ett par kartonger och hittade en del bra saker som fick stanna kvar uppe.

Sen bytte vi (älskling) däck på bilen, jag städade mest undan lite inne i lägenheten. Diskade, dammade, damsög och gjorde väldans fint. Efter det kände vi för att grilla våra hemgjorda hamburgare, gott! Så vi hörde med B och E om de ville bli bjudna på lite grillat och de ville de förstås, vem tackar nej till gratis mat liksom!? Va så himla länge sen vi träffades allihoppa nu också så det va skit kul att ses!

Nu har de precis åkt hem efter en otroligt trevlig kväll, vi är mätta och belåtna och snart blir det nog sängen. Imorgon och på onsdag blir det lååånga dagar på jobbet, inget jag ser fram emot men snart så är det helg igen.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0