söndagsmys.

Idag är det storhandling och gränby en sväng som står på schemat, det ekar tomt i vårat kylskåp. Jag äter alltid gröt till frukost på morgonen men idag va det en torr macka med margarin som fick slinka ner. Mums! Ja som sagt, vi behöver  v e r k l i g e n  handla.
Finns inte en chans att jag hoppar över frukosten heller,det är det första jag tänker på innan jag går och lägger mig och det första jag tänker på när jag går upp på morgonen. Frukosten.

Igår jobbade jag hela dagen. Jag, fyra barn under 5 år och kusinerna på 10 och 8 år drog iväg till lekparken. Herregud, vi va ju nästintill en hel förskola som kom där och invaderade lekplatsen, de andra försäldrarna med sina max 2 barn började sakta röra sig bort från lekplatsen när vi kom. Jag va helt slut när vi kom tillbaka.

På kvällen cyklade jag hem till C, vi drack ett par glas vin och snackade en massa skit sen däckade båda i soffan efter en heldag ute i solen.
Nu ska jag väcka J så att vi kan se reprisen av Robinson innan det blir iväg och fylla på kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0