TO PROTECT YOU.

 

Jag pysslar lite med ett nytt projekt, en liten sak som man alltid kan ha med sig. En liten symbolisk sak. Att kanske ha som en berlock till halsbandet eller en lite mindre variant att ha som berlock på armbandet. Jag tror att det kommer bli jätte bra.

 

Imorgon kl 10 på förmiddagen ska jag in till sjukhuset för inskrivning, och på onsd blir det operation. Ska bli så skönt att få det gjort, men visst är man nervös. Jag har blivit sövd ett par gånger förut så det och själva operationen är jag egentligen inte så nervös över, det är mest allt runtomkring. Men det ska nog gå bra, jag vet att det kommer att gå bra.

 

Nu blir det soffan framför tv:n en stund innan det blir sängen, kan tänka mig att det blir ganska så mycket "vända och vrida på sig" inatt.

 

 


Kommentarer
Postat av: MADDE

LINA, vad har jag missat när jag varit borta egentligen? :( Operation imorgon? :O Och sedan sjukskriven? Vem ersätter dig? När är du tillbaka igen? Kommer vi ses något innan jul? Nej, nu fick jag ont i hjärtat! :(



Önskar dig iallafall ALL lycka till imorgon på operationen och allt kommer gå så bra, det vet jag! :) Även GRATTIS i efterskott på 2årsdagen!



STOR kram!

Ps. Min bränna kommer säkert försvinna så du ej hinner se den innan vi ses, tråkigt :( Vi har haft det jättebra, över 30 grader alla dagar utom en då det regnade!

2009-11-24 @ 22:59:44
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0