SÖNDAG.

Blir man inte en aningens trött på detta TRÅK väder. Nu vill jag ha snö så att man kommer lite i stämmning tills nästa helg..och första advent. Glöggen ska inhandlas och pepparkakor..även fastän jag redan har smällt i mig två sånna där burkar pepparkakor redan. Det är lite av min last, jag älskar pepparkakor..helst med smör ska det vara.

Idag har vi varit runt och inhandlat lite mer julsaker, två adventsljusstakar, en julstjärna på fot och lite annat smått fick följa med hem. Så nu är vi redo för julen.

Har precis kommit hem efter att ha varit och sett Twilight - New Moon. Jag fullkomligt älskade första filmen, men denna film..aaw. Den va så fiiiin, så himla bra. Jag vill bara se den igen..och igen..och igen..och. Ja ni fattar. Jag vill börja läsa 3:e boken på en gång för att få veta vad som händer, men det är nog bäst att läsa klart första och andra boken först. Då har jag i alla fall något att göra nu när jag ska vara sjukskriven.

Nu mys i soffan en stund innan det blir sängen, jobb imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh!!! :):):) Du var inte rädd denna gång? ;)

2009-11-23 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0