UPPSALA.

Underbara helg, och ännu är den inte slut. Men åh så skönt det är att landa på hemmaplan igen, efter en helg i hektiska sthlm. Jag gillar Uppsala, Uppsala är lagom på alla sätt och vis.

Nu sitter jag i soffan och vilar fötterna, oj vad vi har gått. Mina stackars fötter bultar och värker. Så ikväll är likamed en lugn kväll. Vi hann även med en sväng in på Historiska Museet, men det va inte så mycket att hurra för tycker jag. Vikinga avdelningen va lite spännande att se, men det va i princip det ända.

J ska kika matchen ikväll, offcouse. Och det kommer väl bli så att jag automatiskt ser den också. Jordgubbar finns kvar sen igår, det här blir nog ännu en bra kväll.

bild: google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0