NÄR VÄRLDEN ÄR LITEN.

Häromdagen så var jag inne på MQ och köpte det där fina armbandet som jag kikat på ett tag. När jag skulle betala så frågade tjejen i kassan om det inte kunde vara så att jag hette Lina..kanske?

Det visade sig att hon läste min blogg och på så vis kände igen mig, och visst kände jag igen henne också..även fastän det tog ett tag för mig att komma på vart jag kände igen henne ifrån.
Självklart läser jag din blogg också, får bli bättre på att kommentera bara :)

Tydligen så har hon gått på Katte också, världen är allt bra liten ibland.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också det armbandet, bra val =)

2009-09-23 @ 19:43:37
URL: http://emmasnya.blogg.se/
Postat av: MADDE

Kul kurs du sökt.. Men du vill inte plugga lärarutbildningen med mig istället då? :) KOM IGEN! :D



Haha, ja. världen är liten. Kul att du är kändis via bloggen, Lina! BRA jobbat ;)



NU - idooool

2009-09-23 @ 20:03:37
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0