HEJ HOPP.

Jag har gått från Slavsta hem, läs gått.
En sådär 539 km...ungefär. Jisses vad det blåser.

Jag gick i alla fall åt rätt håll med ett leende på läpparna, samtidigt så mötte jag folk som förtvivlat kämpade sig fram i motvind. En mamma med sin lilla pojke i cykel bakom..??? En kvinna med en släpande kundvagn framför sig.
Jag fick ju i princip skjuts hela vägen. Ganska så skönt faktiskt, nu kommer man nog sova gått i natt.

I övrigt så har jag lite J abstinens just nu.
Vi har inte setts på över 3 dagar. Och då bor vi ändå ihop. Han har redan åkt iväg och jobbat då jag kommer hem och jag sover när han kommer hem från jobbet på natten.

Jag har något svagt minne av att jag började prata om blodapelsiner då han kom hem och sa godnatt i förrgår kväll. Att jag hade köpt hem det och att han ju kunde ta en om han ville. Iofs så hade jag faktiskt köpt blodapelsiner dagen innan men att ta upp det mitt i natten förstod jag inte riktigt vad det skulle vara bra för, drömde jag om blodapelsiner kanske?

Förövrigt så har våran kommunikation de senaste dagarna bestått av att lämna små lappar och andra saker till varandra lite här och var.

En liten kärleks lapp, en tidningsartikel vid hans dator som han bara MÅSTE läsa. Lite sånt. Imorgon är han i alla fall ledig så då ses vi irl igen.

Annars har blogginspirationen inte varit på topp den senaste tiden, vilket kanske märkts. Ett litet inlägg kommer väl att komma upp lite då och då. Detta blev ju ett ganska så långt inlägg ändå, fastän jag bara tänkte kika in och göra en kort uppdatering. Aja, saker och ting blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Vad jobbigt att "gå om" varandra sådär. Jag är GLAD över att David har ett 7-16 jobb varje dag, aldrig helger, ledig röda dagar osv! :) KRÄV det du med, haha.. nejdå!



Gulligt med små lappar. Det är viktigt att sakna ibland men otroligt jobbigt också!



Men imorgon ses ni ju så då får ni mysa riktigt, Puss och kram

2010-02-03 @ 20:41:47
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0