ÅKA LITE SKRIDSKOR.


Häromkvällen va vi och åkte skridskor, första gången för i år. Det va lite bambi på hal is de första minuterna men sen gick det bra.

Vi skulle tävla om vem som kunde hinna först från den ena sidan till den andra, men eftersom Jonas är en aningens bättre än mig på att åka skridskor så skulle han få börja då jag va halvvägs plus att han skulle åka baklänges.
Okej, nu vann han ju i alla fall..bara det säger väl en del. Men kul va det.

Sen drog han runt mig lite i hockeyklubban, jösses va fort det gick. Trodde att jag skulle åka rätt in i en snöhög ett tag eftersom jag inte är så bra på att bromsa farten men jag satte mig ner på rumpan och lyckades bromsade farten istället.
Nu blir det nog skridskoåkning resterande söndag så länge det finns is, skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0