You drift through the years and life seems strange.

Vaknade med halsont och lite febrig känner jag mig faktiskt, hittar inte febertermometern så kan inte avgöra om jag har feber eller inte. Phu, synd om mig. J va sjuk med halsont och feber några dagar i Finland så säkert han som smittat mig, blää!

Kräftskiva ikväll men får se om jag orkar gå, måste i alla fall iväg och posta lite paket nu och köpa vin i fall att man åker ut ikväll. Vill inte bli sjuk nu! Föresten så har min kamera gått sönder, så det är ingen bra dag idag. Nu kan jag inte ta några kort förens J kommer hem. Vilket negativt inlägg det här blev, får köpa lite godis på vägen hem så blir det nog bättre. Godis löser det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0