Utmanad av M.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista-idag?
♥ Iväg till gränby och handla lite till kvällen.
♥ Måla naglarna.
♥ Laga någonting snabbt och ätbart.
Fixa mig iordning för kvällen.
Iväg till E och ha en grymt rolig kväll.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade jag (för ca 3 månader sedan) fyllt 13 och va tonåring. Kommer ihåg att man gjorde väldigt stor grej av det då.

Ställen du bott på?
Växte upp ute på landet, sen har jag hållt mig i gränbyområdet här inne i stan. Har bott på exakt 5 ställen här runt omkring om man räknar med det nuvarande stället.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Först skulle jag skrika av glädje i säkert minst en hel dag.
Sen skulle jag boka första bästa (och dyraste) resan långt bort. Kanske tom en jorden runt resa.
Shoppa såklart, vad vore Lina utan shopping. Förmodligen ingen Lina alls.
Som min vän M skrev så skulle jag skänka en hel del till välgörenhet.
Sen skulle jag bjuda mina vänner på en massa roligt.
...bara en sak till, jag skulle köpa mig den finaste lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0