here we go again.

Nu är jag riktigt trött på påsksånger i alla dess slag, har gått och nynnat på "var bor du lilla kyckling" hela dagen. Okej när man är på jobbet men när man kommer på sig själv stå och kika på kläder inne i en klädbutik nynnandes för sig själv så har det gått för långt. Annars gillar jag påsken. Jag fyller år då, närmare bestämt om 26 dagar.

Jag skulle in på gina tricot en snabbis och lämna tillbaka ett plagg, det va meningen så i alla fall. Istället så upptäckte jag att de fått in kopior på american apparel klänningen med lågt skuren rygg, lycka! Så det vart ett byte istället. Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig. Nu blir det snart soffan och efterlyst.

image24

image38

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hoppas det finns storlekar kvar imorn.... grå och orange var snyggast tycker jag.

2008-03-13 @ 23:26:06
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0