påskäggs letande.

Långfredagen är ju egentligen den stora sorgens dag enligt bibeln, men inte här hemma hos oss. Imorse gick jag upp tidigt och gömde ägg. Egentligen är det väl imorgon som man ska leta efter ägg, men då är vi faktiskt inte hemma så det fick bli idag. Måste ju hålla traditionerna vid liv :)


Det blev även som en liten mini-skattjakt, jag har smygit in i sovrummet och satt fast det kortet ovan (jag hade ingen gul penna så det fick bli en grön kyckling) på hans mobil så att han verkligen ser det när alarmet ringer. Sen ska han försöka lista ut vart nästa lapp sitter, haha. Kul att man har barnasinnet kvar, vad tråkigt allt skulle bli annars.

Nästa lapp sitter på tvättkorgen, sååklart.

Och här är påskägget, undra vad som är i!? Nu är det bara och vänta på att hans alarm på mobilen ringer.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jag vet visst har dom :D

2009-04-10 @ 11:03:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: vesna

jaa dom e verkligen hur fina som helst =)

2009-04-10 @ 11:10:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0