full rulle.

Efter förra inlägget skrevs blev det ner på stan en sväng med en kompis, det va tänkt att vi skulle sätta oss på nån uteservering men ju kyligare det blev på kvällen ju mindre sugna blev vi på det. Så det vart terassen och några drinkar. Men jag kom i säng ganska så tidigt endå eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen.

Idag har det varit full fart hela dagen, för ca en och en halv timme sedan landade vi här hemma igen. Hade min tidiga dag på jobbet så jag kom innanför dörren runt 14.30. Cyklade iväg och hämtade ut ett paket med en liten beställning från HM home, bla ett nytt duschdrapperi och sängkläder. Fiint!

Sen åkte vi iväg till nya ikea. Jädrans va stort det var, över förväntan. Vi hade ca två timmar på oss att gå runt där men jag hade helt klart kunna gått där en hel dag. Hittade en väldans fin soffa som man fick lite vill ha begär av, kanske köpa den sen när vi flyttar!?

Efter att ha vandrat runt där i kanske en och en halv timme så fick vi med oss bla, en ny datastol till mig, två st vita korgar till badrummet, två stora ramar, nya gardiner och lite annat smått som va absolut behövligt (?)

Sen åkte vi iväg och köpte glass, gick runt lite innan vi gick på en lägenhetsvisning. Helt okej lägenhet faktiskt och jag skulle helt klart kunna tänka mig att bo i det området. Helt otroligt så va J och jag faktiskt överens om den saken den här gången, annars tycker han en sak och jag en annan. Eller tvärt om. Sist men inte minst så åkte vi iväg och storhandlade. Nu har vi packat upp alla femhundratolv påsar och fått någolunda ordning här hemma. Nu väntar maten.


vårat badrum, nya duschdrapperiet och nya korgar.

Nya datahörnan och matplatsen där just nu två stora tavlor utan motiv i hänger. Kort ska snart framkallas och sättas i (ska bara bestämmas vilka kort först..det va ju det där med olika åsikter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0