L'Oreal.



Jag har sedan ett par månader tillbaka börjat använda Loreal´s Absolute Repair serie för håret. Jag har hår som alltid haft en tendens att bara växa till en viss längd för att sedan gå av. Jag har sparat och sparat och försökt med allt för att få håret att växa men icke, istället gav jag upp och satte i extensions i håret istället vilket resulterade i att mitt hår blev ännu värre.
Men nu verkar jag ha hittat en serie som fått mitt hår att bli lite bättre i alla fall, det är tjockare i längderna vilket gör att mitt hår ser längre ut. Först köpte jag produkterna i en hårsalong men där kostar de ju en del. Sen hittade jag ett par sidor som säljer det till ett lite billigare pris, baresso.se och lyko.se.

Idag vart det en till beställning eftersom mitt balsam precis tagit slut, själklart kunde jag inte hålla mig till att bara beställa balsamet utan lite annat smått och gott åkte ner i kundkorgen.



1. L'Oreal Absolute Repair creme balsam, 139 kr.
2. L'Oreal Volume Expand creme balsam, 129 kr.
3. L'Oreal Volume Expand shampo, 139 kr.
4. L'Oreal Volume Expand Leave-In (volume spray balsam), 149 kr.

5. Va även tvungen att beställa hem Dust It, ett puder som masseras in i hårbotten för att få volym. Provade det förra helgen på förfesten innan utgång och det va riktigt bra, kampanjpris 99 kr.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Liiite för dyrt för att jag sku orka köpa.. :)

2009-03-17 @ 17:35:29
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Lina.

Jo det blir ju en aningens dyrare. Fast allting är mycket drygare också så det blir billigare i längden :)

2009-03-17 @ 19:33:54
URL: http://littlebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0