helomvändning.


Det går upp och det går ner.
Vissa dagar är jag uppe, vissa dagar är jag nere.
Vissa dagar är jag stark, vissa dagar är jag svag.

Ibland (ganska så ofta) funderar jag på varför det hände.
Alla bär vi på ärr av något slag. Hemligheter.

Jag tänker väldigt mycket på hur annorlunda mitt liv kunde ha sett ut om det inte hade blivit som det blev den där sensommardagen i augusti-06, hur kan man låta bli att tänka?
Livet tog en helomvändning den dagen.
Även fastän ja är lycklig nu så kan man inte låta bli att fundera.
Det är en del va mig. Du va en del av mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hm.. Kan detta handla om DET jag tror? :(

Usch, förstår att det trycker på dig ibland men försök att se det positivt, SNART kanske det kan bli verklighet..?



Allt kunde ha varit värre.. Eller hur? Finns här om du vill prata, bara så att du vet :)

STOR kram. Ses på jobbet om en stund :)

2009-05-15 @ 08:27:54
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0