elefanten.

Nu är ett par intensiva dagar över, och jag är helt slut. Så ikväll blir en tidig kväll. I torsdags jobbade jag 7.30-21 och igår slutde jag kl 13, då tog jag första bästa tåg till sthlm och mötte upp Familjen S ute på djurgården och Junibacken. Jag trodde jag skulle virra bort mig totalt, de flesta vet att jag och mitt såkallade lokalsinne inte riktigt kommer överens. Men det gick faktiskt över förväntan BRA. När jag kom dit va de nästan klara där inne så jag satte mig utanför i gräset mitt i solen och väntade, träffade även på en gammal kollega och hennes lilla familj där på en filt bredvid. Jätte kul att ses!

Sen vart det Grönan och allt vad det innebär. Karuseller, lotter och sockervadd. Jag åkte både Elefanten och Nyckelpigan och en massa annat. Lilla E och jag åkte Elefanten tills vi nästan kissade på oss av skratt och jag och V åkte Bilarna. Tok kul dag!

Idag har jag också jobbat hela dagen, hemma hos familjen S. Vi har bla badat i deras pool där vattnet va över 30 grader varmt, så himla härligt! Och detta får jag betalt för, ja herregud.

Imorgon ska jag ut på landet och fira min kära mamma på mors dag, sen ska jag hem och pussa på J som kommer hem imorgon igen, äntligen! Vi har inte setts sen i onsdags och det är LÄNGE. Jag ser fram emot imorgon, massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0